De äckligaste du kan äta


Kollade igenom Usa albumet ännu en gång bara för att, och då hittade jag bilden ovan. Fråga inte varför jag tagit kort på flygmat för de är inte ett speciellt kult motiv, men de är speciellt konstigt för mig då jag innerligt och fruktansvärt hatar flygmat. Jag hatar all flygmat, de är alltid någonting med kyckling eller någonting med fisk och de ser alltid lika dant ut och smakar alltid gummiboll. Jag har ju rest en hel del så man tycker ju att jag borde ha vant mig med både flygmat och att flyga men nej. Jag äter det bara inte, mamma och pappa har gett upp de försöker inte ens få mig att äta längre. Men iallafall tänkte jag att ni också skulle få njuta av godsakerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0