Islands of adventure

Igår var alltså jag och min kusin Fanny på Universal, och det var lika awesome som det var förra gången!
Vi åkte allting och jag åkte t.om. harry potter grejen i slottet även fast jag tycker den är jätte läskig.
De va inte farligt mycket köer de va ungefär 10-30 min på de flesta vi åkte, man har ju hört om folk som åkt dit så har det varit 1 timma kö till allting.
Vi gick runt där från 9 på morgonen till 5 på kvällen så man var verkligen helt slut sen när man åke hem.
Kunde dock inte ta några bilder för fick inte med mig min kamera för jag kunde inte ta med mig någon väska, vilket var väldigt synd för de finns mycket att ta kort på.
Känner nu att jag inte alls skulle ha någonting emot att åka tillbaka idag.. de är så otroligt underbart roligt att åka karuseller!

hulken ! sjukt rolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0