The Hunger Games en gång till.

Peeta Mellark ♥


Tänkte blogga från mobilen igår men av någon konstig anledning så skickades de inte så jag skriver nu ist. Iaf så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde i skolan men det var väll som vanligt antar jag (?) Men efter skolan så åkte jag jakob och issa in till stan för att kolla på The Hunger Games igen, eller som han som rev biljetten sa " jaha de hungriga spelen" funkar de me ju? Innan filmen käkade vi på donken♥ lika gott som alltid! Men filmen var lika underbar som första gången, man kan inte se den för många gånger! Kom hem typ 10 och då skulle jag duscha och sen sova, därav anledningen till att jag inte orkade blogga från datorn men jaja. Skulle ta med min peeta tröja men jag glömde den hemma :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0