20 dagar.

Jag och mina fina vänner Emily (emilyklemedsson.blogg.se) Och eve (eannalucy.devote.se) runt julas! 
Tänkte göra en såndär 20 dagars grej för att ni ska få reda lite mer om mig !

20 dagar
1. 10 st fakta
2. min familj
3. mina närmsta vänner + kort text
4. en förebild
5. kärlek för mig
6. min klass
7. ett sommarminne
8. ett vinterminne
9. detta gör mig glad
10. detta gör mig ledsen
11. några favorit foton
12. någon/något som inspirerar mig
13. en dikt jag skrivit
14. min absoluta favorit låt
15. några saker jag älskar att göra
16. jag & mitt syskon
17. en viktig händelse
18. ett barndoms minne
19. en text jag skrivit.
20. bland det viktigaste i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0