dag 2.

 

Jag hade ingen bild på mina föräldrar tillsammans som inte var blurrig och konstig så det fick bli två bilder.

Iaf så heter mina föräldrar kristina och stefan och jag älskar dem båda oändligt mycket! Vi tjaffsar rätt ofta och de tjatar hela tiden på mig om massa saker t.ex. städning och sånt med de finns alltid där och är alltämt super bra ♥ Jag kan skämta med dem och skratta & ha kul. Jag kan prata om nästan allting med dem och de lyssnar och hjälpter mig om det är nått, Jag vet inte vad jag skulle göra utan min underbara mamma & pappa ♥

 

Okej så min kääära broder! Han heter David och vi bråkar rätt ofta eller ja bråkar och bråkar vi stör oss mer på varandra och typ tjaffsar. Men jag är väldigt glad att jag har David iallafall för jag skulle vara väldigt ensam om jag inte hade honom och vi kan faktist ha roligt tillsammans, prata om saker, typ om nått kul/konstigt hänt i skolan. haha nej men det är bra att ha en bror ♥


Kommentarer
Postat av: teknik-patas största fan<3333

se upp till din bror, han tycker ju om teknik-pata <3<3<3<3

2012-02-20 @ 19:09:34
URL: http://anderssonissa.blogg.se/
Postat av: Emily Klemedsson ♥

BRA HANNAH ÄNTLIGEN BLOGGGGAR DU!!! :D <3

2012-02-20 @ 20:42:46
URL: http://emilyklemedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0