dag 9.

Jag blir glad av bra vänner som man vet att man kan lita på, såna som man inte behöver oroa sig för att de ska snacka massor med skit om en eller bara strunta i en när man verkligen behöver den. Jag har massor med såna vänner så därför är jag glad för det mesta, du märker om jag är sur. Jag är ganska dålig på att göma mina känslor heh,
Jag blir glad av värme! Helt ärligt känns det som man är en slö, blek, ful zombie hela hösten/vintern man går bara runt och väntar på att det ska bli varmt igen så man kan gå ut utan att frysa ihjäl. Och jag har inget att göra på vintern, snö har jag ingen användning för längre! Jag åker inte pulka, jag bygger inte snöfort eller snögubbar, jag kan inte åka skidor. Snö är överskattat, de är fruset vatten inget mer.
Iallafall så blir jag också glad av palmer. Jag ÄLSKAR palmer! De är så fina och härliga och ser man palmer då vet man att man är utomland och att det är varmt ute! jag önskar att skogen jag bor i va en palm skog och inte en granskog, det skulle va helt perfekt ♥
Självklart blir jag glad av massor med fler saker men jag orkar inte sitta här och rabbla saker jag blir glad av, det skulle ta för lång tid. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0