dag 1.

1. Mitt fullständiga namn är Hannah kristina linnea Gustafsson
2. Jag gråter väldigt lätt och till nästan allting, filmer, låtar, texter, trailers ja you name it
3. Jag har fobbi för vaxfigurer  och har alltid haft det jag får panik när jag ser en och börjar grina..
4. Jag ÄLSKAR sommaren.
5. jag blir väldigt brun på sommaren och blir det väldigt lätt, vilket äger !
6. Jag lyssnar nästan jämt på musik, och har en väldigt blandad smak lyssnar på det mesta.
7. Utan vänner känns allting tomt och tråkigt så mina vänner är väldigt viktiga för mig!
8. Jag älskar älskar älskar att åka till usa och blir jätte ledsen varje gång jag kommit hem därifrån.
9. Jag har lågt självförtroende och tycker det är jobbigt att titta folk i ögonen länge
10. JAG ÄLSKAR HUNGERSPELEN, OCH LÄNGTAR SOM EN GALNING TILL DEN 23 MARS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0