Tea time med klubbor


Ännu en lugn dag i skolan, började med att öva på avslutningssången sen hade vi "Tea time" med sabina så bakade scones som vi sedan åt tillsammans med te, blev lite mjölkrig mitt i bakandet villket resulterade i att jag såg ut som spöket laban i ansiktet.. ska aldrig mer kasta mjöl på emily iaf haha.. Härligt med helg nu, även fast skoldagarna har varit rätt chill i veckan så är det alltid nice med ledigt! nästa vecka är min allra sista på nyhemskolan känns både bra och dåligt, kommer sakna vissa väldigt mycket men det ska bli skönt att komma "vidare" och göra någonting nytt :) Jaja nu sitter jag iallafall och äter godis och lyssnar på musik hejss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0