Countdown

Kollade på almenackan i köket & såg att det faktist bara var 19 dagar Kvar tills jag, mamma, pappa, & David åker till Usa !
Har längtat som en galning ända sen vi bokade resan vilket var någongång förra året & nu är det inte alls långtid kvar!! Min faster och min kusin Fanny kommer också vara med oss i Usa .
Men usa är inte det ända jag räknar ner till utan såg också att det bara var 12 dagar kvar till HUNGERSPELEN!!
även där längtat som en galning, ska bli så himla spännande att se om filmen är lika underbart bra som böckerna är ! Självklart hoppas jag det, skulle bli väldigt besviken om inte filmen var bra, eller om de gjort om massor scener så man känner inte igen någonting, för tycker böckerna är så fruuktansvärt bra !

solnedgången vid anna maria island förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0