i can't sleep but i sure can dream

Igår efter att jag kom hem från skolan satte jag mig typ och kolla BB 24/7!
Käkade Pomme♥♥ igår med, mamma pappa & käkade räkor och hummer o de är snuskigt så ja fick pomme och kyckling istället hah. Sen resterande av kvällen/natten satt jag och snacka skype med Issa, Erik & Matteus. Somna först 2 gånger med då ringde issa och väckte mig.. Sen tror jag att ja somna för jag vaknade med en hörlur i örat och datorn var igång?.. Jaja väldigt trött är jag idag iallafall. Skulle igentligen kollat på Mello hemma hos Emily med henne och Eve men Emily smsade imorse och berätta att hon fått 39 graders feber ;/ KRYA ! ♥
Nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik och ska kolla på de BB avsnittet jag missa igår .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0