sommarlov

NNu äntligen har jag SOMMARLOV! bilden ni kan se ovan är på min klass från 7an till 9an M/D 9:1 kan inte säga att jag kommer sakna hela klassen men helt klart en del från den! Skolavslutningen gick bra och det vart bara lite tårar inne i kyrkan när alla började sjunga den blomster tid.. Efter det åkte vi flak med hela klassen och sen drog jag hem för att fika med släkten för att sedan åka tillbaka till finspång för att dra till bönnern med bra vänner! bra kväll träffade mycket roliga och glada människor! Synd bara att sommarlovets första dag har varit regning men vad annat kan man förvänta sig av den svenska sommaren?  har inga bilder men jag kan säkert tatta lite från mina amigos bloggar! hejss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0