En rubrik som inte säger så mycket

Vet att denna bild redan varit uppe, men har faktiskt köpt flera till min samling ! dock har emily de ena och julia det andra..
Kollade klart The Vow idag istället, mådde dåligt och var för trött igår.. Men kan iallafall säga att den va väldigt
bra fast sorlig så om du är lika känslig för filmer som jag så kommer du garanterat att tjuta haha. Idag har jag faktiskt jobbat (!!) hjälpte pappa att måla kände mig väldigt duktig + att jag gjorde det även fast jag var sjuk och typ hostade varannan minut! Nu ska jag äta min chocklad (marabou med jordgubb ♥) och ladda ner någon mer film blir säkert nått sorligt så får väll snyfta mig igenom den här natten med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0