dag 10.

Okej så jag tror inte jag blir ledsen så lätt, jag blir mera sur och förbannad. Jag grinar lätt men de är oftast inte för att jag är ledsen. Jag blir iallafall ledsen när vänner sviker, ganska obvious varför? För litar man riktigt mycket på någon och är helt 100% på att den inte kommer svika eller snacka skit om en och så får man reda på att den har gjort båda sakerna, de suger verkligen. Jag kan bli jätte ledsen när jag läst/kollat klart på en suuper bra bok/serie. För man vill bara att det ska komma mer böcker/avsnitt så man har de att se fram emot, och så får man ju alltid favoriter i böckerna/serierna som man vill följa och se hur det går för den. Ja blir också ledsen av matte. Jag hatar matte, de är så himla jobbigt och svårt och när det inte går bra då blir man så sjukt less. Det jag inte gillar med matten heller är att det finns bara ett svar, antingen har du rätt eller så har du fel. Det finns inget mellanting man kan inte ha en egen syn och tanka om saken de finns bara ett rätt svar that's it. Ganska svår att lista saker man just blir ledsen över, jag blir som sagt oftare sur och arg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0