dag 3.

Bild från i sommras

Lotta min kära vän som jag lärde känna i slutet av 6an, när du gick på Björke och jag gick på Hällestad fast då hade jag bara pratat med dig lite och kände dig inte så väll sen hamna vi i samma klass och vart jätte bra vänner!
vilket jag är otroligt glad över! du är en jätte kul tjej som man alltid kan skratta och ha kul med, du tar inte saker för seriöst och är typ alltid glad du är jätte kul att vara med och man mår alltid bra och är glad i din närhet!+ att du har sjukt snyggt/långt hår!! Jag kommer sakna dig massa massa massa nu när vi ska börja i olika skolor.. men vi får se till att hålla kontakten iallafall! älskar dig ♥
Också bild från i sommras

Emily du är helt klart en av mina närmsta vänner. Vi lärde känna varandra i 7an när vi hamnade i samma klass, men det var på spanskan som vi verkligen lärde känna varandra och vart vänner ! Du är sjukligt söt och verkligen jätte snäll och rolig man kan prata med dig och veta att du inte kommer säga det man säger till någon annan. I 7an bråkade vi tyvär en hel del men det har vi slutat med ! (som tur var) Jag är jätte glad att jag har lärt känna dig emily och att vi blivit så bra vänner ! men även dig kommer jag att splittras ifrån nu när vi slutar 9an. men vi får även vi se till att hålla kontakten! Puss på dig älskar dig ♥
bild från i höstas/vintras

Evelina! Du är nog den av mina närmsta vänner jag har känt längst. Vi lärde känna varandra innan 6ors tror jag på "tryggis" men i 6ors hamnade vi i olika olika "klasser" du i öst och jag i "syd" men sen i 3an slogs vi ihop och vi började vara med varandra mer. sommaren 09 var du jag och issa en hel sommar typ! vi kom i samma klass i 7an och har fortsatt vara nära vänner ! Du är en person jag kan prata med allt om och du förstår verkligen , vi kan vara seriösa och prata "deep talk" men även ha as kul tillsammans! du är jätte rolig jätte söt! och jag tycker verkligen om att vara med dig! Känns som jag kommer splittras med alla mina vänner nu efter 9an.. för även du ska ju börja i en annan skola än mig ! men vi får se till att hålla kontakten ! Älskar dig ♥
Bild från vintras

Issa/Abbedissaissa vän/följeslagare/mupp vet inte vad jag skulle göra utan dig! Vi har känt varandra sen jag gick i 4an och du i 3an, jag var en dummis mot dig då och jag ångrar det än idag!! du är min abbedissaissa och jag hade inte klarat mig utan dig! Vi är nästan varje helg (om du inte har kyrkmojs eller är med erik) och vi gör alltid samma sak (fyller fb fullt med konstiga inlägg/bilder/videos) men det är alltid lika roligt, tror inte jag kan ha tråkigt när jag gör det med dig ! du är alltid snäll, förstoende och rolig. Jag kan prata med dig om precis allting och du lyssnar alltid ! Jag har alltid sjukligt roligt med dig och är med dig ÄVEN fast du jämt lyssnar på teknik.pata.. och det säger en hel del om våran vänskap! Jag vet inte hur jag kommer klara att inte gå i samma skola som dig längre, att inte se/prata med dig varje dag.. men jag vet att vi inte kommer tappa kontakten, jag tillåter det inte!
Älskar dig min kära söta/rara/gulliga abbedissaissa ♥

Kommentarer
Postat av: Lottaa*

aawwww, älskar dej med hannah!!!♥

2012-02-21 @ 17:55:06
URL: http://lottaaandersson.blogg.se/
Postat av: issa ♥

aaaawW!!! älskar dig med !!<3<3<3

2012-02-21 @ 18:29:26
URL: http://anderssonissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0