dag 5.



Jag är inte ihop med någon så jag kan inte skriva om kärlek så, men kärlek för mig är mina underbara vänner, skulle inte klara mig utan mina vänner!
Sjukt bra musik, alltså sån musik så när man hör den kan man inte bara sitta där tyst och lyssna utan man bara måste typ sjunga med eller gunga/dansa med.
Resa utomland, då menar jag till varma ställen! Jag är ingen vinter tjej direkt utan hatar vinter,snö,slask, och sånt jag vill ha soool,palmer, och fina vita stränder!
Sommaren, ungefär samma sak som de innan men jag älskar verkligen värme och jag står inte ut när det är kallt och på sommaren är det ju nästan ljust och man känner sig så himla pigg och glad + de är typ 1000ggr roligare att vara ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0