Confession

 
 
 
Nu har jag haft sommarlov i snart en vecka men det känns fortfarande inte som om det faktiskt är sommarlov. Det känns som att vi bara har lång helg och imorgon ska jag gå upp lika tidigt som vanligt och möta klasskompisarna i korridoren för att snacka om vad som hänt de senaste dagarna. Jag har hela tiden sagt att jag inte tycker om min klass, att jag längtar som en galning till att få slippa vissa personer. Men känner nu att på nått sett så kommer jag nog sakna våran missbildade klass lite grann. Lite pinsamt såhär på efterhand att erkänna det nu när jag under de här 3 åren nog varit tydligast och mest högljud om hur störd och jobbig jag tyckte våran klass var. Känns konstigt att vissa personer från klassen men även nian kommer man nog aldrig mer att träffa, visst man har hela sommarlovet att träffa alla kompisarna men dedär personerna som man inte var med men som man kanske sa några ord till ibland kommer man kanske aldrig mer se.  Ja ja nu ska jag sluta tänka på skolan och fokusera på att ha ett sjukt nice SOMMARLOV! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0