Usa

bild i repris, men ah bara och gilla läget !

Har längtat som en galning till i övermorgon hur länge som helst nu för då åker jag äntligen tillbaka till underbara Usa. Men nu två dagar innan börjar jag få värsta ångesten och är jätte nervös för att åka, är jätte rädd för att det ska hända någonting när vi är i luften med planet eller någonting (flygrädd som man är..) Jag vet att jag kommer tycka det är helt underbart när jag väl är där och jag kommer knappt vilja åka hem då, men nu känns det jätte jobbigt att lämna svergie och alla kompisar hemma. Lyxproblem känner jag men ändå jag HATAR o flyga flygplan! Fast det kommer nog kännas bättre när jag kommer fram till chicago för då är det bara ett litet 2 timmars plan kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0