Helgen


tattade en bild från issas blogg för jag orkade inte lägga in bilderna från min kamera, men ska göra det snart!
Dålig bloggning hela helgen.. men iallafall i fredags var det ju marknad, hot as hell... dock lite för de va så sjukligt varmt! Förstår inte hur man orkade gå där hela dagen när man gick i 6an typ. Igår så hade vi 50-års fest för pappa, hade issa med mig och vi hjälpe till lite och såå, trevligt var det iallafall även fast jag inte kände alla hah. Kollade vädret imorse och såg att det skulle bli kallare och regnigt i veckan (</3) så passade på att sola lite extra mycket idag så brännan håller ;) + att det är så himla häärligt att ligga ute i solen ♥
Nu sitter jag och kollar vänner och spelar tetris, jag är lika beroende som dig nu lotta..

Kommentarer
Postat av: Lottaa*

standard !! fast dock så spelar jag inte så mycket.. :) <3

2012-05-27 @ 23:00:06
URL: http://lottaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0