stör mig

         Har inget att göra så när jag ändå är igång på saker som stör mig kan jag väll lika gärna fortsätta      hah..:)
 
  • Jag stör mig på alla som lägger ut/gillar statusarna som lyder såhär : gilla så gör jag en lista av de 10 snyggaste som gillat, gilla så betygsätter jag ditt utseende med : ful/snygg/snyggare/snyggast gilla så skriver jag hur snygg du är på skala 1-10 m.m. ASSÅ? Hur dålig självkänsla har man att man känner att man måste få bekräftelse från en massa randoms på fb? Ja menar varför vill man ens veta vad nån random kille tycker att just du har för betyg i snygghet, är de bara för att det ska kännas bra en stund? Och sen måste man gilla någon annans och se om han också tycker att man är en 10a?? Sen de som lägger upp statusarna... SUCK har ni inget liiv på rikigt, behöver jag ens skriva hur patetiskt det är? nej jag hoppas alla redan vet det. 
  • Jag hatar "gilla om jag är söt" statusar men de som är ännu värre är när de har som ursäkt för att lägga ut statusen : "har trist " eller " gör som alla andra" Varför inte bara erkänna att man vill så himla gärna se vilka som tycker man är snygg eller inte, jag skulle respektera de mer då, inte mycket, men ändå mer om de faktiskt vågade stå för det. 

  • Ja stör mig jätte mycket på folk som alltid ska ha rätt, och när de mot förmodan inte skulle ha de så kan de inte erkänna det även fast alla vet att de har fel! Tyvär bor jag ju med två stycken som just är sådär (pappa,david) och är van vid det men jag stör mig ändå alltid när de verkligen inte kan erkänna att de har fel utan ska fortsätta och försöka bevisa att de har rätt även fast de inte går!
Haha okej nu vart de bara tre saker men aja läs om ni orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0